Obiektywy do bezlusterkowców (Tamron, FujiFilm, Hasselblad, Sony, NISI, OM System, Viltrox, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
E 18-200 mm f/3.5-6.3 OSS LE to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskoway dedykowany do aparatów i kamer z mocowaniem Sony E oraz matrycą w formacie APS-C. Duży zakres ogniskowych sprawia, że model ten jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które nie chcą często zmieniać obiektywu lub poszukują zgrabnego zestawu do całodniowych sesji.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania przy użyciu aparatów i kamer z matrycami pełnoklatkowym (i mniejszymi). Zapewnia ultraszeroki kąt widzenia wynoszący 110 stopni. Może współpracować z systemami Follow Focus.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Jest to pierwszy obiektyw z systemem AF wśród modeli Laowa.
Kompaktowy obiektyw szerokokątny Venus Optics Laowa 11 mm f/4,5 FF RL to obiektyw rektalinearny, który jest przeznaczony do aparatów pełnoklatkowych. Kąt widzenia wynosi aż 126 stopni, a cała konstrukcja została zaprojektowana tak by jak najlepiej korygować dystorsję i aberrację chromatyczną. Obiektyw ten jest lekki i kompaktowy, a jego wysokiej jakości optyka idealnie sprawdzi się przy fotografii wnętrz i krajobrazów.
Obiektyw szerokokątny przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Posiada on dwie wyjątkowe cechy - jedną z nich jest tryb makro charakteryzujący się powiększeniem 1:1 natomiast druga - funkcja shift, jest jeszcze rzadziej spotykana. Nowoczesne, wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne zabezpieczające przed powstawaniem flar i odblasków na zdjęciach.
Teleobiektyw o szerokiej palecie zastosowań. Połączenie dużego otworu względnego (2.8) z ogniskową 60 mm oraz dużą skalą odwzorowania (2:1) umożliwia wykonanie atrakcyjnych portretów, zdjęć krajobrazowych oraz makro. Obiektyw składa się z dziewięciu elementów ułożonych w siedmiu grupach. Wszystkie soczewki wykonano z wysokiej jakości szkła optycznego oraz zaprojektowano w taki sposób, aby zminimalizować zniekształcenia geometryczne.
To jeden z najszerszych obiektywów rektalinearnych Super 35 na świecie, który zapewnia kąt widzenia 123°. Gwarantuje zerową dystorsję i skutecznie zminimalizowane aberracje chromatyczne. Pomimo tak szerokiego kąta widzenia umożliwia korzystanie z filtrów optycznych 77 mm.
Ultraszerokokątny obiektyw typu zoom zapewniający kąty widzenia od 84° do 121° (dla formatu 35 mm) i stałą jasność f/5.6. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 15 cm. Oferuje mocowanie filtr 77 mm i wyróżnia się stosunkowo kompaktową i lekką konstrukcją - mierzy 84 mm długości i waży 497 g.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Zaawansowany obiektyw filmowy z zębatkami 0,8 MOD kompatybilnymi z systemami Follow Focus. Oferuje jasność T1.5, 14-listkową przysłonę czy 2 elementy ze szkła ED oraz 2 elementy o wysokim współczynniku załamania światła. Całkowicie metalowa obudowa z mosiężnymi elementami zapewnia wytrzymałość.
Obiektyw wideo do matryc APS-C, który oferuje rozwiązania kluczowe podczas filmowania. Posiada pierścienie z zębatkami 0,8 MOD, które umożliwiają korzystanie z systemów Follow Focus. Jasność T1.5 i 14-listkowa przysłona zapewniają znakomity, plastyczny obraz.
Zaawansowany obiektyw filmowy z zębatkami 0,8 MOD kompatybilnymi z systemami Follow Focus. Oferuje jasność T1.5, 14-listkową przysłonę czy elementy ze szkła ED oraz o wysokim współczynniku załamania światła. Całkowicie metalowa obudowa z mosiężnymi elementami zapewnia wytrzymałość.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.